ԽՆԴԻՐՆԵՐԻ ՀԱՄԱԼԻՐՆԵՐԻ ԴԻԴԱԿՏԻԿԱԿԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԵՎ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ՕՐԻՆԱԿՆԵՐ ՍՏԵՐԵՈՄԵՏԻԱՅՈՒՄ՝ ԳՐԱՖԻԿԱԿԱՆ ՄՈԴԵԼՈՒԹՅԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
Հիմնաբառեր-:
խնդիրների համալիր, դիդակտիկա, ստերեոմետրիա, գրաֆիկական մոդելավորումՎերացական
Հոդվածը բացահայտում է առաջադրանքների համալիրի բովանդակությունը, բացատրում է առաջադրանքների այս համալիրի նմանություններն ու տարբերությունները առանձին առաջադրանքների թեմատիկ ընտրությունից, տեսականորեն հիմնավորվում է համալիրի արդյունավետությունը որպես ընդլայնված առաջադրանքների ամբողջություն և նկարագրում է դրա դերը սովորողների մտածողության զարգացման գործում: Բնութագրված են ուսուցչի կողմից առաջադրանքների համալիրի մշակման դիդակտիկ նպատակներն ու մեթոդները, նկարագրված են դրանց առավելությունները մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ, տրված են կոնկրետ համալիրի օրինակներ տարածաչափության դասավանդման գործընթացից՝ ուղղված գրաֆիկական մոդելավորման հմտությունների ձևավորմանը:
Ցույց է տրվում, որ պատշաճ բովանդակությամբ առաջադրանքների համալիրը կարող է դասակարգվել որպես մեթոդական միջոց, որն ուժեղացնում է եռաչափ օբյեկտների գրաֆիկական մոդելների ստեղծման, ուսուցման և հմտությունների ձևավորման գործընթացը: Առաջադրանքների համալիրի օգտագործումը օգնում է խուսափել մաթեմատիկայի դասավանդման մի շարք թերություններից. առաջադրանքների մի տեսակի գերակշռումը՝ ի վնաս մյուսների. էական առաջադրանքների տեսակների բացթողումներ. առաջադրանքների պատահական ընտրություն, ժամանակի վատնում դասարանում, դասի նյութերից սովորողների տպավորությունների շփոթություն և մասնատվածություն:
Հղումներ
Александров, А.Д. (2014). Математика: Алгебра и начала математического анализа, геометрия. Геометрия. 10-11 классы : учеб. для общеобраз. организ.: базовый и углубл. уровни /А.Д. Александров, А.Л. Вернер, В.И. Рыжик. – М.: Просвещение, 2014. – 255 с.
Кузнецова, Е.П. (2022). Понятие задачного сериала в обучении математике /Е.П. Кузнецова, А.И. Денисюк // Mathematical Education 10 Proceedings of international conference, Yerevan, 6–8 October, 2022. – Yerevan, 2022. – С. 59–61.
Кузнецова, Е.П. (2022). Задачные сериалы на пересечение многогранников плоскостью как средство развития мышления и пространственных представлений учащихся/Е.П. Кузнецова, А.И. Денисюк //International Scientific and Practical Conference. – Atyrau. 2022. – С. 55 –59.
Латотин, Л.А. Геометрия. (2020). Учебное пособие для 10 класса учрежд. общ. среднего образ. с рус. яз. обучен. (базовый и повышенный уровни) /Л.А. Латотин, Б.Д. Чеботаревский, И.В. Горбунова. – Минск : Адукацыя i выхаванне, 2020. – 200 с.
Латотин, Л.А. Геометрия. (2020). Учеб. пособ. для 11 класса учрежд. общ. среднего образ. с рус. яз. обучен. (базовый и повышенный уровни) /Л.А. Латотин, Б.Д. Чеботаревский, И.В. Горбунова, О.Е Цыбулько. – Минск : Адукацыя i выхаванне, 2020. – 232 с.
Марчукова, О. Г. (2021). Дидактическое обоснование содержательно-смыслового метода обучения /О. Г. Марчукова // Педагогика. – 2021 – №8 – С. 58 – 67.
Пойа, Д. (1976). Математическое открытие. Решение задач: основные понятия, изучение и преподавание/ Д. Пойа. – М., 1976. – 448 с.
Розанов, В. В. (1900). Сумерки просвещения /В.В. Розанов. – М.: Педагогика, 1990. – 624 с.
Советский энциклопедический словарь (1981). / Научно-редакционный совет: А. М. Прохоров (пред.). – М.: Советская Энциклопедия, 1981. – 1600 с.
Тухолко, Л.Л. (2019). Развитие конструктивной деятельности учащихся при обучении стереометрии : монография / Л.Л. Тухолко. – Минск : БГПУ, 2019. – 246 с
Шарыгин, И.Ф. (2013). Математика: Алгебра и начала математического анализа, геометрия. Геометрия. Базовый уровень. 10-11 классы : учебник /И.Ф. Шарыгин. – М.: Дрофа, 2013. – 236 с.
Шлыков, В.В. (2013). Геометрия, Учебное пособии для 10 класса учрежд. общ. среднего образ. с рус. яз. обучен./ В.В. Шлыков. – Минск: Народная асвета, 2013. – 160 с.
Эрдниев, (1986). П.М. Укрупнение дидактических единиц в обучении математике: книга для учителя / П. М. Эрдниев, Б. П. Эрдниев. – М.: Просвещение, 1986. – 255 с.
##submission.downloads##
Հրապարակված
Թողարկում
Բաժին
Արտոնագհր
Copyright (c) 2023 Հեղինակ և ամսագիր

Այս աշխատանքն արտոնագրված է որպես a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.