ԴԻԴԱԿՏԻԿ ԽԱՂԵՐԻ ԿԻՐԱՌՈՒՄԸ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱՅԻ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ

##article.authors##

  • Հերմինե Խոսրովյան ՀՊՄՀ

Հիմնաբառեր-:

դիդակտիկ բառեր, մաթեմատիկա, ուսուցում, դիդակտիկ խաղերի կիրառում, գիտելիք, կարողություն

Վերացական

Աշխատանքի հիմնական նպատակը դիդակտիկ խաղերի կիրառության տեսական մեկնաբանումն է և դրանց արդյունավետության փորձնական գնահատումը մաթեմատիկայի դասաժամին: Մեթոդական գրականության մեջ դիդակտիկ խաղերը դիտարկվում են որպես գործողությունների տեսակ, ուսուցման մեթոդ և ուսուցման միջոց: Աշխատանքում դիդակտիկ խաղերը ներկայացվում են որպես ուսումնական  պարապմունքների տեսակ, որոնք կազմակերպվում են ուսումնական  խաղերի տեսքով՝ իրականացնելով  խաղային, ակտիվ ուսուցման մի շարք սկզբունքներ, որոնք տարբերվում են կանոնների առկայությամբ, ֆիքսված կառուցվածքով և գնահատման համակարգով, ակտիվ ուսուցման մեթոդներից մեկով:
 Դիդակտիկ խաղերը մաթեմատիկայի ուսուցման մեջ թույլ են տալիս ավելացնել առարկայի հանդեպ հետաքրքրությունը, ճանաչողական գործունեությունը և զարգացնել սովորողների կարողությունները, հետևաբար՝ բարձրացնել գիտելիքի որակը: Կատարվում է դիդակտիկ խաղերի դասակարգում ըստ անցկացման նպատակի։ Դրանք կիրառվում են գիտելիքների թարմացման, նոր նյութի բացատրման, նոր և ուսումնասիրված նյութի ամրապնդման և սովորողների գիտելիքները վերահսկելու համար: Բերվում են դիտակդիկ խաղերի և դիդակտիկ դասի օրինակներ։

Հղումներ

Այվազյան Է. Ի․ (2016). Մաթեմատիկայի դասավանդման մեթոդիկա: Դասագիրք մանկավարժական բուհերի մաթեմատիկայի ֆակուլտետների և ԵՊՀ մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետի ուսանողների համար/ Է. Ի. Այվազյան: Եր., ԵՊՀ հրատ., 2016

Выготский, Л.С. (1996). Игра и ее роль в психическом развитии ребенка // Вопросы психологии. М., 1996. – № 6. – с. 74-75

Захарова С.Н. (2016). Математические кружки и игровые технологии на уроках математики в соответствии с требованиями ФГОС // Научно-методический электронный журнал «Концепт». М., 2016. – Т. 9. – с. 31–35

Кругликов В.Н. (2000). Активное обучение в техническом вузе: теоретико-методологический аспект. С-Пб, 2000 – 424

Бощенко О.В. /сост./ (2012). Математика. Игровые уроки. 5 - 9 классы / авт. -– Волгоград: Учитель, 2012 – 133 с.

Гельфман Э.Г., Холодная О.В. (2013). Математика. 5 класс: учебник в 2 ч. Ч. 1 / – М.: Бином, 2013 – 152 с.

Пестерева В.Л. (2015). Методика обучения и воспитания (математика): учеб. пособие / В.Л. Пестерева, И.Н. Власова. – Пермь: Перм. гос. гуманит. ун-т, 2015 – 163 с.

##submission.downloads##

Հրապարակված

2023-09-09