ԿՐՏՍԵՐ ԴՊՐՈՑԱԼԱՆԻ ՀԵՏԱԶՈՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆԸ՝ ՈՐՊԵՍ ԱՐԺԵՔՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ՄԻՋՈՑ
Հիմնաբառեր-:
Արժեքներ, արժեքների ձևավորումը, կևտսեր դպրոցական, հետազոտական գործունեություն, ստեղծագործական գործունեություն, կրթական հետազոտական գործունեություն, արժեքային հարաբերությունճանաչողական մոտիվացիաՎերացական
Հոդվածում ցույց է տրվում կրտսեր դպրոցականների մաթեմատիկական բովանդակությամբ հետազոտական գործունեության կազմակերպման նպատակահարմարությունը, ինրը նախ հենվում է ստեղծագործական գործունեության տարիքային պահանջմունքի վրա, այնուհետև (դպրոցի և հասարակության աջակցությամբ) կարող է դառնալ արժեք և հանդիսանալ կյանքում մարդու դիրքորոշումը արոշելու պատճառ։ Տրվում է կրտսեր դպրոցականների կրթական հետազոտական գործունեության հասկացությունը՝ հաշվի առնելով նրանց տարիքի առանձնահատկությունները։ Ցույց է տրվում կրտսեր դպրոցականների կողմից մաթեմատիկական բովանդակության հիման վրա հետազոտական գործունեության փորձի կուտակման դերը արժեքային հարաբերությունների ձևավորման գործում, ներառյալ նրանց ճանաչողական, աֆեկտիվ և գործունեության բաղադրիչները: Հիմնավորվում է հետազոտական գործունեության դրական ազդեցությունը տարրական կրթության երեք տեսակի պլանային արդյունքների հասնելու վրա. Հետազոտական հմտությունները դիտարկվում են որպես մետա-առարկայական արդյունքներ, իսկ արժեքային հարաբերությունների ձևավորումը, կրթական և ճանաչողական մոտիվացիայի զարգացումը՝ որպես անձնական արդյունքներ: Աճում են նաև առարկայական արդյունքները. հետազոտական գործունեության ընթացքում տեղի է ունենում մաթեմատիկական նյութի ավելի խորը հասկացում: Ցույց է տրված ոչ միայն առավել ընդունակ, այպև բոլոր կրտսեր դպրոցականներին գիտահետազոտական աշխատանքներին ներգրավելու նպատակահարմարությունն ու կարևորությունը։ Որպես միջոց ընտրվել է ուսուցման տարբերակված մոտեցումը, որի օրինակը նկարագրված է մաթեմատիկայի կոնկրետ հետազոտական առաջադրանքի առնչությամբ:
Հղումներ
Ивашова, О.А. (2006). Развитие математической культуры школьников на метаметодической основе: Уч.-мет. пособие С.–Петербург. Издательство РГПУ им. А.И. Герцена. 2006 – 35 с.
Ивашова, О.А., Екимова, А.А. (2015). Роль историко-математического материала в развитии ценностного отношения младших школьников к математике //«Математическое образование» Сб. докладов республиканской конференции 22-23 октября 2015 г. г. Ереван, с. 68 – 74
Коротаева, А.С. (2011). Значение ценностей и ценностных ориентаций в педагогическом взаимодействии// Педагогическое образование в России. 2011. № 1.
Ситаров, В.А., Романюк, Л.В. (2016). Соотношение ценностей и потребностей личности в современном обществе //Киберленинка, 2016, № 4 URL: https://cyberleninka.ru/article/n/sootnoshenie-tsennostey-i-potrebnostey-lichnosti-v-sovremennom-obschestve/viewer. Дата обращения: 01.08.2022
Федеральный образовательный стандарт начального общего образования (2021). URL: http://publication.pravo.gov.ru/Document/View/0001202107050028. Дата обращения:
##submission.downloads##
Հրապարակված
Թողարկում
Բաժին
Արտոնագհր
Copyright (c) 2023 Հեղինակ և ամսագիր

Այս աշխատանքն արտոնագրված է որպես a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.