ՏԱՐՐԱԿԱՆ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԱՐԺԵԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ
Հիմնաբառեր-:
Արժեբանություն, արժեք, տարրական մաթեմատիկական կրթություն, ինքնուրույն հայտնագործություններ, գյուտեր, բացահայտում, համաձայնությունՎերացական
Հոդվածում նկարագրվում է տարրական մաթեմատիկական կրթության արժեքների խնդրի նկատմամբ ընդհանուր մոտեցում, ինրը ենթադրում է սովորողի մոտ դաստիարակել նոր, անսպասելի խնդիրների լուծման, ինքնուրույն հայտնագործությունների և գյուտերի վրա կենտրոնանալու ուղղությունը: Նման կարողությունների ձևավորման ամենաբնական ոլորտը մաթեմատիկան է։ Սա կարող է լինել բավականին ավանդական, մաթեմատիկայի դասընթացի սովորական բովանդակություն, որի նկատմամբ կիրառվում է ոչ ստանդարտ մոտեցում: Աշխատանքում այս մոտեցման իրականացման համար դիտարկվում է թվաբանության սկզբնական դասերին զգալի թվով օբյեկտների վերահաշվարկին նվիրված ուսումնական մոդուլը, ինչը, օրինակ, թույլ կտա երեխաներին զգալ բացահայտման արժեքը և հասկանալ համաձայնության արժեքը: Մեր փորձը ցույց է տալիս, որ նկարագրված մոտեցումն իսկապես հնարավորություն է տալիս աշակերտների մոտ ձևավորել պատրաստակամություն ինչպես անկախ հայտնագործության, այնպես էլ և ստեղծագործելու, «անհայտ-լուծելի» տիպի խնդիրներ լուծելու՝ արդեն տարրական դպրոցի մակարդակում։ Կարևոր է նաև, որ այս մոտեցումը չի պարունակում բարդ մեթոդաբանական գաղտնիքներ և կարող է ընդունվել կրտսեր դպրոցների բազմաթիվ ուսուցիչների և մանկավարժական համալսարանի ուսանողների կողմից:
Հղումներ
Mikaelian, H. S. (2021). On the problem of humanization of mathematical education. Bulletin of the Bohdan Khmelnytsky Cherkasy National University. Ser. "Pedagogical Sciences", 2021 (1). https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/4193. (In Ukranian)
Wee Tiong Seah (2019). Values in Mathematics Education: Its Conative Nature, and How It Can Be Developed J. Korean Soc. Math. Educ., Ser. D, Res. Math. Educ. Vol. 22, No. 2. Pp. 99–121.
Elkonin, D. B. Galperin P. Ya. Leontiev A. N. (1959). School Reform and problems of psychology. Voprosy psikhologii, 1959, No. 1. Pp. 3–22. (In Russian)
Semenov, A. L. (2014). "Two Cultures" in the Modern School (Part 1, 2). Mathematics at school, 2014, No. 5, 6. Pp. 21–26. (In Russian)
Konstantinov, N. N., Semenov A. L. (2021). Effective education in a mathematical school. Chebyshevsky Sbornik, Vol. XXII, 1 (77), 2021. Pp. 413–446. (In Russian)
Bashmakov, M. I. (2011). Mathematics in the pocket of "Kangaroo". International Olympiads of schoolchildren. Moscow, Drofa, 2011. (In Russian)
Magnitsky, L. F. (1669–1739) (2014). The arithmetic of Magnitsky. An exact reproduction of the original. With add. by P. Baranov. Moscow: P. Baranov, 1914. – 25 pp.
Tolstoy, L. N. (1913). Arithmetics. In two parts. With instructions for teachers. Moscow, 1913.
##submission.downloads##
Հրապարակված
Թողարկում
Բաժին
Արտոնագհր
Copyright (c) 2023 Հեղինակ և ամսագիր

Այս աշխատանքն արտոնագրված է որպես a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.