ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԱՊԱԳԱՆ

##article.authors##

  • Ալեքսեյ Սեմյոնով ՀՊՄՀ
  • Սերգեյ Պոլիկարպով ՀՊՄՀ
  • Տատյանա Ռուդչենկո ՀՊՄՀ

Հիմնաբառեր-:

Մաթեմատիկական կրթություն, թվայնացում, սովորողներ, ինֆորմատիկա

Վերացական

Հոդվածում քննարկվում են ռուսական կրթության հեռանկարները առօրյա կյանքի համապարփակ թվայնացման համատեքստում։ Առանձնահատուկ ուշադրություն է դարձվում մաթեմատիկական կրթությանը։ Ձևակերպված են մաթեմատիկական կրթության նպատակները, որոնք բավարարում են սովորողների կենսական կարիքները, այն կրթության, որը կարող է օգտակար լինել նույնիսկ ավարտելուց հետո։ Տրված են կրթության ներկայիս լավագույն փորձի օրինակներ, որոնք համապատասխանում են նշված նպատակներին, և նախանշված են դրանց հետագա զարգացման ուղիները: Մասնավորապես, առաջարկվում է դպրոցներին, ուսուցիչներին հնարավորություն տալ թույլատրելու երեխաներին օգտագործել թվային միջոցները, ինչի կարևոր տարր է հանրահաշվական արտահայտությունների արդյունավետ մուտքագրման համակարգը: Անհրաժոշտ է համարվում վերջնական հավաստագրման ժամանակ թույլատրել թվային տեխնոլոգիաների օգտագործումը՝ սկսած հաշվիչներից (Рудченко Т. А., Семенов А. Л., 2019). Նաև մանկավարժական բուհերում դասավանդողները պետք է սկսեն օգտագործել թվային տեխնոլոգիաները։ Նրանցից յուրաքանչյուրը պետք է ինքնուրույն որոշի, թե գործունեության որ տեսակի մեջ է դա տեղի ունենալու, ինչու որոշ դեպքերում նա հրաժարվում է դա անել, իր որոշումները քննարկի գործընկերների հետ և աջակցություն ստանա համալսարանի ղեկավարությունից։ Ենթադրվում է, որ թվային տեխնոլոգիաների կիրառման արդյունքում այս բոլոր արդյունքները հասանելի կդառնան։ Բերվում են իրականացման գաղափարներ, մասնավորապես, կապված hfzhf,jnfyysv fdnjhfvb Մաթեմատիկան և ինֆորմատիկան տարրական դպրոցում (Рудченко, Т. А., Семенов, А. Л., 2019) դասընթացի հետ։
Հետազոտությունն իրականացվել է Հիմնական հետազոտությունների ռուսական հիմնադրամի (RFBR) կողմից (դրամաշնորհ 19-29-14152 – Ս. Ա. Պոլիկարպով, Տ. Ա. Ռուդչենկո) և Մոսկվայի համալսարանի «Ուղեղ, ճանաչողական համակարգեր, արհեստական ​​ինտելեկտ» միջդիսցիպլինար գիտական ​​և կրթական դպրոց (Ա․Լ․: Սեմյոնով):

Հղումներ

Болтянский, В.Г. (1990). Использование калькуляторов при обучении математике. // М.: «Просвещение», 1990.

Вавилов, Н.А. (2020). Компьютер как новая реальность математики. Части I, II, III // Компьютерные инструменты в образовании, 2020, № 2, 3, 4.

Ершов, А.П. (1981). Программирование — вторая грамотность: Русская версия доклада // 3-й Всемирный конгресс по обучению математике. — Лозанна, Швейцария, 1981. http://ershov.iis.nsk.su/ru/ second literacy/article.

Ершов, А.П., Кушниренко А. Г., Лебедев Г. В., Семенов А. Л., Шень А. Х. (1988). Основы информатики и вычислительной техники: Пробный учебник для средних учебных заведений / Под ред. А. П. Ершова. – М.: Просвещение, 1988.

Семенов А. (2021). Школа игнорирует цифровые технологии и даже противостоит им. Коммерсант, 28 августа 2021 г. https://www.kommersant.ru/doc/4964791

Кенгуру Плюс – математика для каждого. https://mathkang.ru/

Константинов, Н.Н., Семенов А.Л. (2021). Результативное образование в математической школе // Чебышевский сб., т. XXII, вып. 1(77), 2021. – С. 413– 446. https://doi.org/10.22405/2226-8383-2021-22-1-413-446

Рудченко, Т.А., Семенов, А.Л. (2019). Информатика. 1–4 классы: Учебник для общеобразоват. учреждений. М.: Просвещение, ИНТ, 2019.

Borovik, A.V. (2017). Mathematics for makers and mathematics for users, in Humanizing Mathematics and its Philosophy // Essays Celebrating the 90th Birthday of Reuben Hersh (B. Sriraman ed.), Birkhauser, 2017. pp. 309–327.

Dagiene, V., Jevsikova, T., Stupurienė, G., & Juskeviciene, A. (2021). Teaching computational thinking in primary schools: Worldwide trends and teachers’ attitudes // Computer Science and Information Systems. 33–33. DOI: 10.2298/CSIS201215033D.

Geogebra for Teaching and Learning Math. https://www.geogebra.org/

Papert S. (1980). Mindstorms: Children, Computers, And Powerful Ideas // Basic Books, Inc. New York, USA, 1980.

Wolfram, S. (2003). The Mathematica Book // Fifth Edition, Wolfram Media, Inc., 2003. ISBN: 1579550223. 1488 pp.

##submission.downloads##

Հրապարակված

2022-11-03