Նյութեր

Մուտք կամ գրանցվեք ներկայացում կատարելու համար

Ներկայացման նախապատրաստման ստուգաթերթ

Որպես ներկայացման գործընթացի մաս՝ հեղինակներից պահանջվում է ստուգել իրենց ներկայացման համապատասխանությունը հետևյալ բոլոր կետերին, այլապես հրապարակումները կարող են վերադարձվել այն հեղինակներին, որոնք չեն հետևում այս ուղեցույցներին:
  • Նյութը նախկինում չի հրապարակվել, ոչ էլ այլ ամսագրում քննարկման համար (կամ բացատրությունը տրվել է խմբագրին մեկնաբանություններում):
  • Ներկայացման ֆայլը OpenOffice, Microsoft Word կամ RTF փաստաթղթի ֆայլի ձևաչափով է:
  • Առկայության դեպքում տրամադրվել են հղումների հասցեներ:
  • Տեքստը մեկ բացատ է; օգտագործում է 12 չափ տառատեսակ, օգտագործում է շեղ տառեր, այլ ոչ թե ընդգծում (բացառությամբ URL հասցեների): Բոլոր նկարազարդումները, նկարները և աղյուսակները տեղադրվում են տեքստի մեջ համապատասխան կետերում, այլ ոչ թե վերջում:
  • Տեքստը համապատասխանում է հեղինակի ուղեցույցներում նշված ոճական և մատենագիտական պահանջներին:

##about.authorGuidelines##

Ձեռագիրը ներկայացնել

  • Հայերեն, ռուսերեն կամ անգլերեն
  • Հայերենով գրված հոդվածի դեպքում հոդվածի վերջում գրվում են ռուսերեն և անգլերեն ամփոփումներ
  • Ռուսերենով գրված հոդվածի դեպքում հոդվածի վերջում գրվում են հայերեն և անգլերեն ամփոփումներ
  • Անգլերենով գրված հոդվածի դեպքում հոդվածի վերջում գրվում են հայերեն և ռուսերեն ամփոփումներ
  • էջի չափը՝ A4
  • տառատեսակը - Times New Roman
  • ծանոթագրությունները պետք է տրվեն էջի ներքևում, հղումները՝ հոդվածի վերջում
  • տառաչափը՝ 12, ծանոթագրությունների համար՝ 10
    տողերի հեռավորությունը՝ 1.3, ծանոթագրությունների համար՝ 1, առաջին տողը՝ 0.8 սմ

Հոդվածի ծավալը

  • ոչ ավելի, քան 8000 բառ

Հոդվածի անվանումը

  • Պետք է ուրվագծի հոդվածի ընդհանուր շրջանակը և չգերազանցի ութ բառը
  • Մեծատառ
  • Տառաչափը՝ 12

Հեղինակների տվյալները

  • Ձեռագրի հեղինակի(ների) անուն(ներ), ազգանուն(ներ)
  • Յուրաքանչյուր հեղինակի աշխատավայրի, կազմակերպության լրիվ անվանումը
  • պաշտոն, կոչում, գիտական ​​աստիճան
  • Էլփոստ և հեռախոսահամար

Ամփոփումը

  • Չպետք է գերազանցի 200 բառը
  • Պետք է նկարագրի հետազոտությունը և արդյունքները
  • Պետք է արտացոլի հոդվածի հիմնական բովանդակությունը՝ հաշվի առնելով հետևյալ տեսակետները՝ թեման, նպատակը, հետազոտության արդյունքները և եզրակացությունները
  • Վերնագրում պարունակվող տեղեկատվությունը չպետք է կրկնօրինակվի ամփոփմանն մեջ

Ներածությունը պետք է

  • Արտացոլի հոդվածի էությունը տվյալ բնագավառի գիտության, փիլիսոփայության և մեթոդաբանության ոլորտներում
  • Արտացոլի ոլորտում առկա մտահոգությունները
  • Նշի հետազոտության նպատակները

Եզրակացություններ

  • Պետք է հստակ ձևակերպվի և ներկայացվի

Բանալի բառեր

  • Պետք է լինի մինչև տասը բառ և արտահայտություն
  • Պետք է բաժանվի ստորակետով

Հղումներ

Ձեռագիրը պետք է կառուցվի APA վկայակոչման համակարգի համաձայն: Օրինակ՝

  • (Goros, 2001, p. 10) (Toulmin, 1958, pp. 56-57) (Hilbert & Bernays, 1934)

Պետք է ներառել նաև բոլոր ոչ լատիներեն հղումների լատիներեն տառադարձությունը: Օրինակ՝ 

  • Բրուտյան, Գ. Ա. (1992).Очерк теории аргументации. Ереван: Изд-во АН Армении
  • Brutian, G. A. (1992). Ocherkteoriiargumentatsii (Փաստարկման տեսության ուրվագիծ, ռուսերեն): Երևան, ՀՀ ԳԱԱ հրատարակություն

Գրականությունը

Մեկ հեղինակի գրքի համար
Toulmin, S. E. (1958): The Uses of Argument (թարմացված խմբ., 2003; վերահրատարակություն, 2006): Նյու Յորք: Քեմբրիջի համալսարանի հրատարակչություն

Երկու հեղինակների գրքի համար
Calfee, R. C., & Valencia, R. R. (1991): Ամսագրի հրատարակման համար ձեռագրեր պատրաստելու APA ուղեցույց: Վաշինգտոն: Ամերիկյան հոգեբանական ասոցիացիա

Խմբագրի գրքի համար
Ayer, A. J. (Խմբ.): (1959): Տրամաբանական պոզիտիվիզմ. Գլենկո, Իլինոյս. Ազատ մամուլ

Ամսագրում հոդվածի համար

  • Jacoby, W. G. (1994): Հասարակության վերաբերմունքը պետական ​​ծախսերի նկատմամբ. Քաղաքական գիտությունների ամերիկյան հանդես, XXXVIII (2), 336-361
  • Djidjian, R. Z. (2016). Մարդկային ճանաչողության պարադոքսներ. Իմաստություն, 7(2), 49-58

Գրքի բաժնի համար

  • O'Neil, J. M., & Egan, J. (1992): Տղամարդկանց և կանանց գենդերային դերերի ճամփորդություններ. բուժման, անցման և փոխակերպման փոխաբերություն B. R. Wainrib-ում (Խմբ.), Գենդերային հիմնախնդիրները ողջ կյանքի ցիկլում (էջ 107-123): Նյու Յորք: Springer
  • Նույն տարում հրատարակված նույն հեղինակի տարբեր ստեղծագործությունների մեջբերման դեպքում անհրաժեշտ է կիրառել տառերի տարբերակման մեթոդ՝ ա, բ և այլն
  • (Հովհաննիսյան, 2006 ա, Հովհաննիսյան, 2006 բ, Հովհաննիսյան, 2006 գ)

Կայքի հրապարակման համար

  • Կայքում ներկայացված հոդվածների տեքստերը սովորաբար տարբերվում են դրանց տպագիր տարբերակներից, այդ իսկ պատճառով կայքի վերջին տարբերակները մեջբերելու դեպքում անհրաժեշտ է նշել համապատասխան էլեկտրոնային հասցեն, ընդ որում՝ տպագիր տարբերակի մեջբերումը չի ընդունվում
  • Djidjian, R. Z. (2015). Հասկանալը կարողություն որպես սկզբունքային դժվարություն արհեստական ​​ինտելեկտի ձևավորման մեջ: Իմաստություն, 4(1). Վերցված է մայիսի 26, 2016 թ.ից՝ http://www.wisdomperiodical.com/index.php/wisdom/article/view/115
  • Djidjian, R. Z. (2016). Մարդկային ճանաչողության պարադոքսներ. Իմաստություն, 7(2), 49-58։ doi:10.24234/ Իմաստություն. v2i7. 137

Գրաֆիկներ և դիագրամներ
Եթե ​​ձեռագիրը պարունակում է ոչ այբբենական նշաններ (օրինակ՝ տրամաբանական բանաձևեր, դիագրամներ), ապա.

  • տեքստի PDF տարբերակը պետք է կցվի պահանջվող ստուգման համար
  • բոլոր պատկերները (գծագրեր, գծանկարներ և լուսանկարչական պատկերներ) պետք է հաջորդաբար համարակալվեն արաբական թվերով և ներկայացվեն էլեկտրոնային ձևով
  • լուսանկարչական պատկերները պետք է լինեն բարձրորակ
  • բոլոր պատկերները պետք է կցվեն որպես առանձին ֆայլեր
  • դիագրամները, գծային գծագրերը, գծապատկերները պետք է ներկայացվեն EXCEL կամ EPS ձևաչափով

Հոդվածների ձեվավորման տարբեր տեսակներ
Արխիվային նյութերի և թարգմանության աղբյուրների հրապարակում

  • Արխիվային կամ հրատարակչական նյութի ամբողջական նկարագրությունը, ըստ որի թարգմանությունը կատարվել է, պետք է ներառվի ձեռագրում
  • Հրապարակման նախաբանը կարող է նախորդի հրապարակմանը (1-3 էջ, մոտավորապես 4000 նիշ) հակիրճ, նախաբան վերնագրով:
  • Եթե հրապարակման աղբյուրը պարունակում է հղումներ, դրանք ներկայացվում են որպես հիմնական տեքստի մաս և յուրաքանչյուրը հաջորդաբար համարակալվում է և նախորդում է հիմնական տեքստի աղբյուրին
  • Հրատարակիչը կամ թարգմանիչը կարող է հիմնական տեքստի վերջում ներկայացնել հրատարակման աղբյուրի մասին հղումներ
  • Հղումների միջոցով կարելի է ներկայացնել օտար բառերի թարգմանությունները, տեքստում պարունակվող հապավումների բացատրությունները և այլն, կարող են ներկայացվել սկզբնական տեքստում քառակուսի փակագծերում
  • Թարգմանությունները և արխիվային աղբյուրները պետք է ունենան բավարար մեկնաբանություններ և ամբողջական ներածություններ, այլապես դրանք չեն կարող համարվել գիտական ​​հրապարակումներ և չեն կարող ներկայացվել տպագրության

Տարբեր կոնֆերասների և գիտական ​​միջոցառումների էսսեներ

  • Շարադրանքում պետք է ներառվեն տեղեկություններ գիտաժողովի կազմակերպիչների, տեղի և ժամանակի մասին
  • Գիտաժողովի անդամների անունը, ազգանունը, աշխատավայրը և քաղաքը (փակագծերում) պետք է նշվեն, իսկ միջազգային սիմպոզիումների դեպքում ներառվի նաև քաղաքի անվանումը
  • Շարադրանքը չպետք է համընկնի սիմպոզիումի նախագծերի կամ դրանց վերջնական փաստաթղթերի հետ

Գրախոսություններ և մատենագիտական ​​ակնարկներ

  • Փաստարկային նշումներ, ակնարկներ, գրառումներ
  • Հրապարակման չեն ընդունվում այն ​​նյութերը, որոնք գրված են ազատ ոճով և չեն համապատասխանում գիտական ​​հոդվածների պահանջներին: Նմանատիպ աշխատանքները չեն կարող ներկայացվել գիտական ​​աշխատանքների վերաբերյալ հաշվետվություններում՝ որպես գիտական ​​հրապարակում:

Գրախոսության ձևաչափ
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի «Մաթեմատիկան դպրոցում» պարբերականի խմբագրական խորհրդում մուտքագրված հոդվածի գրախոսման ձևաթուղթ։

Հոդվածի վերնագիրը 

Գնահատման կարգ
ա.  1-7 կետերի  համապատասխան քառակուսիներում դնել «V» նշանը,

բ.  «Հատուկ նշումներ»-ը կատարել գրավոր:

  1. Աշխատանքի արդիականությունը

            ա) Աշխատանքը լիովին արդիական է:            V         

            բ) Աշխատանքը մասամբ արդիական է:          □

            գ) Աշխատանքը նորույթ չի պարունակում:    □

  1. Աշխատանքի մեթոդաբանությունը

               ա) Աշխատանքն աչքի է ընկնում հստակ մեթոդաբանությամբ:     V

               բ) Աշխատանքը մեթոդապես թույլ է ներկայացված:                          □

               գ) Աշխատանքը զուրկ է մեթոդաբանությունից:                                  □

  1. Աշխատանքի նպատակը

               ա) Աշխատանքի նպատակը համապատասխանում է արդյունքին:  V

               բ) Աշխատանքի նպատակը ձևակերպված է մասամբ:                          □

               գ) Աշխատանքի նպատակը հստակ ձևակերպում չունի:                      □

  1. Եզրահանգումները

               ա) Աշխատանքի արդյունքներն ակնառու են:   V

               բ) Աշխատանքի արդյունքները հստակ չեն:        □     

               գ) Աշխատանքի արդյունքներն ընդունելի չեն:   □

  1. Օգտագործված գրականության մասին

               ա) Օգտագործված գրականությունը և աղբյուրները բավարար են:   V

               բ) Գրականությանն ու աղբյուրներին ծանոթ է մասամբ:                      □

               գ) Գրականությանն ու աղբյուրներին  վատ է ծանոթ:                           □

  1. Շարադրանքը և լեզուն

        ա) Աշխատանքի շարադրանքը կուռ է և հստակ:                   V

               բ) Աշխատանքի շարադրանքը բարելավման կարիք ունի:  □

               գ) Շարադրանքը թույլ է, լեզուն՝ անհարթ:                               □

  1. Աշխատանքի ընդհանուր գնահատականը

 ա) Աշխատանքը երաշխավորվում է տպագրության:               V    

  բ) Մասնակի փոփոխություններից  հետո աշխատանքը

      կերաշխավորվի տպագրության:                                        □    

 գ) Աշխատանքը տպագրության չի երաշխավորվում          □

Հատուկ նշումներ
1) Ամփոփիչ կարծիք աշխատանքի մասին (նմուշի օրինակ) - Արդի ժամանակներում հոդվածագիրը անդրադարձել է հույժ կարևոր մի թեմայի՝ սահմանային իրավիճակներում բանաձևային կայուն դարձվածքների ազդեցությանը անձի ինքնապաշտպանական մեխանիզմի բացահայտման ու հզորացման վրա աղետի ու պատերազմի պայմաններում։ Ասույթաբանությունը, անցնելով դարավոր փորձի ճանապարհով, անշուշտ, կոչված է դյուրին դարձնելու ու զորացնելու անձի ինքնությունը էքստրեմալ իրավիճակներում, վերականգնելու նրա հոգեկան հարաբերական կայունությունը՝ ըստ էության, նպաստելով մարդու հոգեկան հավասարակշռությանը։

  • Հոդվածի հեղինակը շահեկանորեն նյութը քննության է առել հետաղետյան ու հետպատերազմյան ժամանակաշրջանում՝ ժողովրդագրական հարցումներ անելով ազգաբնակչության այն հատվածի հետ, որոնք ունեն զոհեր, կորուստներ, վիշտ ու տառապանք և կարիք ունեն օգնության։ (շարադրանք մինչը 10 տող)

 2) Խորհուրդներ հեղինակին (մինչև 5 տող, եթե այդպիսիք կան)

 3) Լրացումներ գրականության ցանկում (եթե այդպիսիք կան)

 4) Այլ դիտողություններ (մինչև 5 տող, եթե այդպիսիք կան)

Գրախոսի անունը, ազգանունը և կոչումը________________________________________________

Գրախոսի աշխատավայրը____դասախոս________________________________________________

Գրախոսման տարեթիվը, __2022______________________ ստորագրություն_______________

Հ.Գ.

«Մաթեմատիկան դպրոցքւմ» պարբերականի խմբագրական խորհուրդը երաշխավորում է գրախոսի գաղտնիությունը

Ուշադրություն. Հաշվի առնելով գիտական ​​հարցերի և խոսքի ազատության և բազմակարծության հիմքում ընկած սկզբունքի նշանակությունը՝ IPP-ը հիշեցնում է, որ հեղինակները կրում են առաջնային պատասխանատվություն իրենց աշխատություններում ներկայացված տեսակետների համար, որոնք միշտ չէ, որ համընկնում են խմբագրական խորհրդի տեսակետների հետ: Բոլոր հոդվածներն անցնում են մեկ կույր վերանայում և ստուգվում https://www.quetext.com-ով:

Articles

Section default policy

Գաղտնիության քաղաքականությունը

Ամսագրի կայքէջում մուտքագրված անուններն ու էլհասցեները կօգտագործվեն բացառապես այս ամսագրի նշված նպատակների համար և հասանելի չեն լինի որևէ այլ նպատակի կամ որևէ այլ կողմի: